Bekännelser


En liten lägesrapport om mitt lila test.
För det första jag har gått en massa. Från att typ aldrig gå promenader gör jag det kanske 5 gånger i veckan. Jag tycker det är underbart och jag orkar med resten av dagen mycket bättre.
Men sen är det detta med träningspassen jag pratade om. Jag får bara inte till dom och jag kan inte skylla på något. Jag behöver en riktig käftsmäll så jag skärper till mig. Det är BARA mitt fel att jag inte gör dem. Och jag skäms!!! Men jag sa att jag skulle vara ärlig och det är jag nu.
Med sockret går det jättebra, inget snask, kakor och drickor. Så där ger jag mig en klapp på axeln. Jag har FLERA gånger tackat nej till kakor och bullar.

Så så ligger det till

Svårt att veta vad man ska ta på sig nu när det är några pluss. Svettigt blir det när man paltar på sig för mycket.
Idag var en sån dag...



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maggan

Promenader är lika bra som träning.Sen får du mycket frisk luft som är så nyttigt.

2013-03-06 | 07:02:46
Mikaela

Tycker du är jätteduktig, skäms inte! När jag började så efter tvinsen gick jag upp lite först och fick som du lite plus på låren men sen rasade jag 6 kg på några veckor, heja heja

2013-03-06 | 19:33:58
Petra

Det är alltid motigt att börja träna. Jag tycker det är skitjobbigt varje gång man bestämmer sig. Men jag har lärt mig att jag ska tvinga och plåga mig själv att träna varje dag i en vecka och när den veckan är över så klarar man sig inte utan och tycker bara det är kul att träna. Så mitt tips är att bara gör det så går det mycket lättare efter några dagar :-) Du kan! Puss på dig <3

2013-03-06 | 22:22:15
Cecilia

Promenader är jättebra. Jag köpte toningskor till mina promenader och fick go träningsvärk i rumpan.

2013-03-07 | 08:14:05




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!