Efter 1 vecka


Jodå mina vänner. Nu har det gått en vecka. Hur har det gått nu då? Jag har klarat mig ifrån sockret, tjohoooo! Ja helt är ju nästan omöjligt då det finns socker i nästan allt nuförtiden. Men inget godis, kakor, drickor, söta yoghurts, socker i tet osv.
Jag har inte klarat träningspasset varje dag. Gick lite hårt ut och det resulterade i världens träningsvärk i låren. Det var så jäkla illa att jag knappt kunde böja på knäna och skulle jag gå i nedförsbacke så var jag nästan tvungen att backa ner, haha. Helt sjukt! Kunde typ sätta ner rumpan 2 cm och dör var det STOPP. Men några pass har jag allt fått gjort och långpromenader har det nästan blivit varje dag.

Jag står fortfarande på samma vikt.
Magen har minskat 1cm (men känns som om den ökat, skumt)
Låren har ökat 1cm (det vill jag ju verkligen inte)
Armarna har minskat 2cm (dessa armar är min mardröm, har alltid varit stora)

Denna veckan ska jag fortsätta med många promenader och lyckas med fler pass och framförallt hålla mig borta från sockret.

Heja mig!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


May Britt

Tänk på att det kan ta tid för kroppen att ställa sig om efter en graviditet...har samma problem själv när jag ska ner...går ju fan aldrig framåt!

Go on girl,du fixar det!!

2013-03-02 | 11:16:58
Mikaela

Bra kämpat, heja heja

2013-03-02 | 15:08:48




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!