Inget j***a anamma


Nej livet är inte alltid en dans på rosor. Har haft en del dalar det senaste. Detta har tyvärr medfört att mitt test har fått ge vika. Jag känner inget jävla anamma. Det innebär inte att jag börjat trycka i mig socker. Men jag tränar inte som jag tänkt. Den träning jag får är mina promenader. Jag vill inte väga eller mäta mig. Jag känner bara ångest, så jag låter bli.
Man kan väll se det som ett stort misslyckande. Så mina vänner, jag klarade det INTE. Jag vet inte när jag kommer ta tag i det igen. Jag vet bara att jag är glad för alla gånger jag tar min promenad (på 5km) .
Jag hoppas på att jag kan komma igång med gymmet till hösten igen. Mådde så bra när jag var igång senast.

Pöss och kram och sorry till er alla fina som hejade på mig. Kan nog inte känna mig mer misslyckad just nu.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Nej, känn dig inte misslyckad :(. Det leder ingen vart. Du kanske ställde förhöga krav på dig helt enkelt. Och 5km promenader är ju jättebra + att du inte börjat äta onyttigt. Var nöjd med det just nu. Det är en början :).
Kram Emma

2013-03-18 | 21:28:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!