Bättre sent än aldrig


Efter att jag fått skickat iväg Jonte till skolan så gick jag och la mig igen. Varför skulle trötta jag vara vaken då hela tjejligan låg och sov ;) .
Så atte .... jag gick ur sängen vid 10-tiden, gött för mig.
Efter frukosten drog jag igång dagens projekt, altanen. Cornelia fick agera barnvakt då Greta inte tyckte det var särskilt roligt att ligga i vagnen.
Fick gjort allt utom trappsteget ner till gräset. Det behöver tvättas, borstas och slipas lite till innan det går att olja.
Himla nöjd med resultatet i alla fall :) . Blir kanon detta.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Woho det blir ju jättefint :) duktig du är

2013-05-31 | 20:02:47
Petra

Blir superfint!

2013-06-02 | 10:26:33
http://mittlivsomlapp.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!