När samhället gör mina val...


Jag vill inte ramla ner igen, men nu är det verkligen kämpigt att hålla sig uppe. Vet inte hur jag ska gå till väga denna gången. Om någon bara kunde ta min hand och visa vägen.
Vissa av mina val gör ont i hjärtat och jag ser tyvärr ingen lösning. Vet också att jag längre fram kommer få göra fler uppoffringar och det gör att jag sakta håller på att gå i tusen bitar.
Försöker njuta av alla mina fina dagar men så ligger det där och gnager och jag vet vad som väntar och det tar så mycket av min energi.
Klumpen i halsen och andnöden gör sig allt oftare påmind. Varför blir det såhär? Varför klarar jag inte av att bara koppla bort vissa grejer och köra på.
Känner mig bara misslyckad när jag ska förklara för nära och kära. Jag hör ju hur banalt det låter. Men varför ska det kännas så förbannat mycket.
Vissa av er förstår, andra inte. Jag förväntar mig inte heller att ni ska förstå. Det är ju knappt att jag själv gör det.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carro

Nä, det är konstigt det där. När man mår dåligt och inte orkar nått så känns det som världen ska rasera. Att man ska kvävas. Men att förklara för någon annan hur det känns är omöjligt. Jag tycker det är svårt att förstå när man mår bra, hur jävligt det känns de perioder man mår som sämst. Jag hoppas verkligen att du snart känner dig bättre. Älskar dig min fina kusin. Önskar det vore nått jag kunde hjälpt dig med!

2013-05-14 | 07:33:39
Anonym

Vill bara säga att jag är inte långt bort. Kram Hanna

2013-05-14 | 21:41:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!