Nya tag gör magen glad


Nu tar jag tag i detta med maten igen. Innan jag blev gravid körde jag med lchf. Eftersom "experterna" sa så olika om att köra lchf när man var gravid och ammande så har jag låtit bli. Men nu drar jag igång igen. Är inne på tredje dagen idag och jag känner redan skillnad, min kropp mår mycket bättre. Framförallt märks det på att magen inte längre är uppsvälld.
Förhoppningsvis kommer det även visa sig på vågen men det får ta den tid det tar. Nu gör jag detta först och främst för att må bättre och visst är vikten en del av det men inte det viktigaste.

Inte är det direkt äckligt heller. Massa mums mums får man äta.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!