Tröttisdag


Så var denna dagen tillsist slut den med. Förutom att jag sov eller halvsov (med ena ögat) hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen så har jag försökt vara lite social och hälsat på svärmor och svägerska. Förvisso satt jag mest i soffan där och halvsov gömd bakom en svallertidning. Det var först vid 17-tiden kropp och knopp vaknade till. Då drog jag igång och slipade altanen fram tills Kent kom hem och tog över. Jag dammsög upp allt slipdamm och drog över några brädor med tralloljan. Detta kommer bli kanon!! Oljade också in en hyllsektion som ska stå där med blommor och annat smått och gott på.
Nu är ju planen denna att jag ska fortsätta i morgon, helst på förmiddagen. Hualigen, hur ska detta gå med min trötthet. Men får tejpa upp ögonlocken och köra på, sen åka och fixa lite vitaminer ;)

Greta har haft tofsar idag. Hur sött är det inte då.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!