Vitaminbrist?


Gahhhh tröttast idag, och några dagar innan. Varför är jag så trött. Jag behöver soooool! Ögonen går i kors jag orkar ingenting. Blir ett kort inlägg så jag hinner innan jag somnar, IGEN. Snark!
Kanske får i mig för lite vitaminer? Är det c-vitamin jag ska ha för att bli piggare?
Nej nu somnar jag nästan. Måste avsluta.

Zzzzzz

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


isa

Lill-gumsan,- Du äter väl en bra multivitamin varje dag? Jag tog något som hette amningsvitamnin med extra av de grejjer man har behov för nät man ammar. Inte blev jag piggare av det- men visste att kroppen hade det bra:)

2013-05-30 | 12:39:17
M-B

Kör en dos D3-vitamin med...bra för mage och tarm med förutom kompensationen av bristande sol :)
Kollat Hb-värdet?

2013-05-30 | 17:51:35
M-B

Ett litet tillägg bara...köp en flaska Blutsaft,smakar fan men funkar...läste nu nyss att amning kan tära på järndepåerna...inte blir man hård i magen av den heller (iaf inte jag)
Hälsn. e som konstant är trötttrötttrött

2013-05-30 | 17:59:09
Mikaela

Kolla ditt D-vitamin, vet att en del haft brist och nu tar såna droppar vi ger till de små.

2013-05-30 | 18:20:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!