Att falla


När man faller blir ensamheten så påtaglig. Man inser att det är väldigt få som orkar hjälpa dig upp. Helt plötsligt står man helt själv och inser att det inte finns någon som håller om dig, lyssnar och försöker visa vägen. När man anses vara den starka så blir förvirringen total när man plötsligt är den svaga. Att vara den som alltid räcker ut en hjälpande hand men som själv inte har någon att hålla i när man själv behöver en. Fast man ropar efter hjälp så är det ingen som hör. 




  
Att vara den som alltid blir vald sist


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


marika

åh finaste kusinen min, jag förstår precis hur du känner. jag finns här om du behöver mig ♥

2013-10-23 | 21:18:35
Carro A

Är bara ett samtal bort. Även fast vi inte språgar så ofta så finns jag här. I vått och torrt<3

2013-10-27 | 06:16:32




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!