En bra torsdag


Idag har vi varit på kyrkis i Tanum. Vi var hela sex föräldrar och en hel drös med barn :) . Hoppas det kommer fortsätta så. Var ju änna rätt dött hela våren.
Greta blev lika lycklig denna sångstunden som i måndags. Hon klappar och studsar. Elsa var också med. Blir bra detta med kyrkis på måndagar och torsdagar. Då blir Elsa lite aktiverad och det blir inte lika tråkigt att gå hemma med mamma och lillasyster.

Efter att vi kommit hem har jag mest gått och plockat med tvätten, rastat dammsugaren och tvättat insidan av flera fönster, hur mycket kan en fluga skita?!
Skulle vilja slänga upp några tapetvåder i sovrummet men tror jag behöver hjälp av min käre man med det. Ska titta honom djupt i i ögonen och blinka förföriskt så kanske att jag får som jag vill.

Nej nu får man väll ta tag i denna evigt återkommande middagen, hualugen... Idag blir det karré.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!