Helgens slit har lönat sig

 
Oj oj vad jag kommer ha ont i kroppen i morgon och säkert flera dagar efter det. Jag har burit sten till förbannelse. Kent har ju gått loss med grävandet denna helgen och jag har plockat massa sten som har kommit upp till ytan. Eftersom inte det räckte till mina projekt så har jag även varit över på grannens marker och grävt/plockan sten. Ja självklart har jag fått lov att ta. Guuuuud så tungt det har varit. Blev många turer fram och tillbaka med skottkärran.
Men jag är nöjd. Kommer kanske behöva några små stenar till, men det tar jag en annan dag.
 
 
 
Kent fick hjälpa till med de stora stenarna. Han tog dem med grävmaskinen. Det ska fyllas upp med jord på baksidan så att gräsmattan blir rakare. Sen ska det sättas en spot som lyser upp på trädet.
Nu ska vi bara spara ihop till en massa grus också, sen blir det finfint!
 
 
 
Kycklingarna växer. De tre första har blivit riktigt stora och de 9 andra börjar ta ordentlig fart. Sen har vi ju lill*n som mamma kom med häromdagen. Den är ju pyttis
 
 
 
Hade behövt en dag till denna helgen för att hinna med allt vi ville fått gjort, men nu är det som det är. Vi har allt fått gjort mer än ni ser här, bla grävt ur diken och annat tråkigt. Får väll ta hem grävmaskinen till våren igen.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!