Fredag mina vänner! Äntligen fredag!


Äntligen fredag!! Gubben snart hemma två dagar. Ja man har ju vant sig vid att ha honom hemma efter julledigheten. Så fyra dagar på jobb är alldeles för mycket ;) 
Något som däremot är gott med att ledigheten är slut är att mina och Gretas förmiddagssovstunder är tillbaka. Vi går upp när de stora ska upp och göra sig redo för skolan. Sen när de har gått till bussen så vill vi båda gå och lägga oss en stund igen. Jag känner hur lyxigt det är när jag hör om andra och deras små skruttar. Vem vet hur länge det kommer fortsätta men så länge det gör det så kommer jag njuta. 
Så just nu i skrivandets stund förbereds de stora och jag börjar smått ladda för att få gå och lägga mig igen :) 

Så välkommen sköna fredag!! 



En liten nybadad Greta framför Bolibompa igår kväll. 


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!