Inte en helt ovanlig torsdag


Då var vardagarna igång igen. Ekorrhjulet har börjat rulla, den ena dagen är oftast den andra lik. Jag har inte kommit mig ut för att träffa folk än. Tycker ju inte riktigt om mig själv just nu så det är jobbigt att gå ut och träffa andra då. Men jag jobbar på det och hoppas att jag snart får bukt på mina negativa tankar. Nu drar ju snart kyrkis igång igen och det hoppas jag att jag vill  gå på. 
Just denna dagen har gått till att tvätta och uppmana barnen att städa sina rum. Jag har också börjat rensa min garderob. Ska sälja ut resten av mina Lolakläder, någon som vill ha??? Om inte så lägger jag ut dem på köp och sälj Lolakläder på fb eller tradera. 
Idag har jag och Greta även kramats en hel del. Närhet är tydligen dagens ord enligt damen.  Nära nära nära , så det blir ju inte gjort så mycket men vad gör det när man får sitta och kramas. 

Nu väntar vi på mannen så att middagen kan intas innan han drar iväg på möte. 

Kramar! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!